Sunday, September 4, 2011

hanya di KAU ~ ! !


kemarin ketika seorang teman bertanya

‘apa yang kau rasa saat jatuh cinta’

kujawab ‘aku tak mau jatuh cinta’

‘kenapa’ tanyanya lagi

‘kerana aku takut jatuh’ jawabku

‘kenapa takut jatuh’ tanyanya kemudian

‘kerana aku tau aku tak manpu bangun lagi’ jawabku sambil berlari

ketika debarannya bergemuruh

lalu gelegak rindunya hingga menggunung

setangkup air mata tak cukup membasahi

ketika hati mulai mengering

oleh rindu yang tak sampai

dan alam amat senyap

angin pun tak berani berlalu

ketika raga bersentuh

dengan listrik berkekuatan lebih dari ribuan volt

tak ada kata-kata

selain melepaskan rindu

hingga melepaskan orgasme energi

yang semuanya membuatku lelah

dan ku tak mahu berkubang dalam KECEWA

‘aku takut jatuh cinta lagi’

itu saja

No comments:

Post a Comment